понедельник, 6 марта 2017 г.

Kutsume kõiki gümnaasiumi õpilasi ja õpetajaid ning teisi huvilisi
Euroakadeemia avatud uste päevale
29. märtsil 2017 algusega kell 15:00.
Tallinnas, aadressil Tondi 55
 Meist veel:  www.euroakadeemia.ee                                  
                                                                                          PROGRAMM
14:30 -15:00    Saabumine, kogunemine, vestlused, kohv, tee, küpsised, jaotumine töötubadesse
15:00 -16:00    Töötoad
(eesti ja vene keeles)
16:00 -17:00    Töötoad
(eesti ja vene keeles)
Kujunduskunsti teaduskond
Tutvumine teaduskonna üliõpilaste ja õppejõudude loometöödega.
Meisterklass: Maalimine, Draping, Skultpuur.
Kohtumine vilistlaste ja üliõpilastega.
Keskkonnakaitse teaduskond
Labori külastus, veeproovi analüüs.
Herbaariumi näitamine.
Bioindikatsiooni töötuba.
Kohtumine vilistlaste ja üliõpilastega.
Rahvusvaheliste suhete teaduskond ja tõlketeaduskond
Töötuba: viktoriin „The most clever/ Самый умный”.
Stand-up etendus: Tõlkenaljad.
Kohtumine vilistlaste ja üliõpilastega.
Ärijuhtimise teaduskond
Töötuba: minu esimene äriplaan.
Kohtumine vilistlaste ja üliõpilastega.
17:00 -17:30    Vestlused, kohv, tee, küpsised, ringkäik õppehoones
         
Kui teil tekkis huvi ja te soovite tulla koos õpilastega meie  üritusele,  me pakume omalt poolt ka bussi, mis stardiks Narvast kell 10:00-11:00 ja Tallinnast tagasi Narva suunas kell 17:30-18:00.
                                                                                                                                                                
Palun teatage oma osalussoovist meile hiljemalt 10.03.2017 e-mailile: helena.gussarova@euroakadeemia.ee
, et me saaksime võtta teiega ühendust.
Helena Gussarova
telefon: 6115805
.................................................................................................................................................................................


Приглашаем всех гимназистов, учителей и всех заинтересованных на
День открытых дверей Евроакадемии
29    марта 2017 начало в 15:00.
В Таллинне, по адресу Тонди 55
 О нас подробнее:  www.euroakadeemia.
                                                    
ПРОГРАММА

14:30 -15:00    Прибытие, сбор, беседы, кофе, чай, печенье, выбор рабочих комнат
15:00 -16:00    Рабочие комнаты
(на русском и на эстонском языке)
16:00 -17:00    Рабочие комнаты
(на русском и на эстонском языке)
Факультет дизайна
Просмотр творческих работ студентов и преподавателей факультета.
Мастеркласс: Рисование, Draping, Скульптура.
 Встреча с выпускниками и студентами
Факультет охраны окружающей среды
Посещение лаборатории, анализ пробы воды.
 Просмотр гербария.
 Рабочая комната по биоиндикации.
Встреча с выпускниками и студентами
Факультет международных отношении и переводческий факультет
Викторина „The most clever/ Самый умный”.
Stand-up представление: Переводческие шутки.
 Встреча с выпускниками и студентами.
Факультет бизнес-менеджмента
Рабочая комната: мой первый бизнес-план.
Встреча с выпускниками и студентами
17:00 -17:30    Беседы , кофе, чай, печенье, знакомство со зданием Евроакадемии
Если вас заинтересовало наше предложение и вы желаете приехать с учениками на наше мероприятие, мы предлагаем со своей стороны автобус, который стартовал бы из Нарвы в 10.00-11.00 и  из Таллинна обратно в направление Нарвы в 17.30 -18.00.            
   Сообщите, пожалуйста о своём  желании  участвовать  до  10.03.2017 на эл.адрес: helena.gussarova@euroakadeemia.ee, чтобы мы смогли с вами связаться и всё уточнить

Хелена Гусарова
телефон: 6115805

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий